دختر گلم سلامتازگی یعنی همین 25 ام شهریور پنجشنبه متوجه شدیم که نی نی عزیزمون دخملهالبته قرار بود 31 ام سونو برم که دیگه طاقت نداشتم و پنجشنبه با بابایی رفتیم کلینیک امید و برای اخر وقت اون روز نوبت گرفتیم.ساعت تقریبا 11 بود رسیدیم کلینیک و ساعت 4 نوبتمون شد.این وسط فقط یه تایمی رفتیم بیرون ناهار خریدیم و رفتیم پارک کوهسنگی خوردیم و برگشتیم.تا رسیدیم کلینیک نوبتمون شد.دکتر مرادی خیلی مشهوره تو کارش. منم که دقیق گفتم همینجا بیام که لااقل بدات چیزی میخرم بعد پشیمون نشم که اشتباه گفتندکتر گفت دختره..فیلم سونو هم گرفتم .آخه نذاشتن بابایی بیاد داخل خودم نی نی خوشگل من...
ما را در سایت نی نی خوشگل من دنبال میکنید
برچسب: نی نی ام دختره,نی نی ام دختره یا پسر, نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 17:52